Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Podstawa prawna: art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144 poz. 1204 ze zm.) i stanowi integralną część umowy sprzedaży oferowanych przez Sklep towarów.
Sklep internetowy działający pod adresem https://afrykadayspa.pl/sklep/, prowadzony jest przez DIGI PRES MEDIA Katarzyna Kalata z siedzibą w Łomiankach, ul Dolna 61b, NIP 5261614028
Kontakt ze Sklepem, jest możliwy za pośrednictwem:
a. poczty elektronicznej: recpecja [at] afrykadayspa.pl
b. telefonicznie: +48 506 561 452
c. pisemnie na adres: Instytut Kosmetyczny Afryka Day Spa, 05-092 Łomianki, Wiślana 74
I. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Sklep prowadzi sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o produktach i usługach Sklep zamieszcza na stronie afrykadayspa.pl/sklep/. Oferta podlega bieżącej aktualizacji.
- Informacje o produktach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów lub usług ze Sklepem.
- Zawierając umowę sprzedaży ze Sklepem i akceptując postanowienia Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnienie faktur przez Sklep w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.).
- W przypadku jeśli zamówienie zostało opłacone przez Klienta i zostało ono anulowane w całości lub w części Sklep dokona zwrotu pieniędzy, w wysokości anulowanych produktów lub w przypadku anulowania całego zamówienia, w wysokości całego zamówienia, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale VIII. Zwrot należności Klientom
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
II. CENY PRODUKTÓW
- Wszystkie ceny produktów podawane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT, nie zawierają kosztów dostawy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami, jak również do dokonywania zmian ceny produktów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
III. FORMY PŁATNOŚCI ORAZ FORMY DOSTAWY
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty z dostawą na terytorium Polski:
a. płatność przy odbiorze (za pobraniem lub odbiór własny) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia
b. płatność z góry (przedpłata) w jednym z systemów płatności akceptowanych przez Sklep – realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu. - Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu.
- Lista dostępnych form płatności: przelewem online, tradycyjnym, przy odbiorze; dostawy: odbiór własny, przesyłka kurierska chyba, że Sklep postanowi inaczej w przypadku niektórych produktów.
- Dla wybranych produktów mogą być dostępne jedynie niektóre z form płatności lub dostawy.
IV. REKLAMACJE
- Sklep zobowiązany jest do wydania produktu bez wad.
- W przypadku stwierdzenia wady produktu i skorzystania przez Konsumenta z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia produktu i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady produktu. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Konsument może żądać:
a. naprawy produktu,
b. wymiany produktu na wolny od wad,
c. obniżenia ceny produktu,
d. albo może odstąpić od umowy sprzedaży. - W przypadku stwierdzenia wad produktu Klient powinien opisać przyczyny reklamacji do Sklepu i odesłać produkt do Sklepu.
- Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wadę, jeżeli Klient wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy sprzedaży ze Sklepem.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
- Konsument może odstąpić od umowy składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- Produkty powinny być zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z produktem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
a. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c. w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tego samego sposobu płatności jakiego użył Konsument przy dokonywaniu zapłaty za zamówienie.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie e-maila z informacjami dotyczącymi realizacji zamówień, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi wyłącznie po stronie Klienta (np. przepełniona skrzynka mailowa lub podany błędny adres).
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Regulamin obowiązuje od dnia 1. marca 2020 r.