Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Podstawa prawna: art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144 poz. 1204 ze zm.) i stanowi integralną część umowy sprzedaży oferowanych przez Sklep towarów.

Sklep internetowy działający pod adresem https://afrykadayspa.pl/sklep/, prowadzony jest przez DIGI PRES MEDIA Katarzyna Kalata z siedzibą w Łomiankach, ul Dolna 61b, NIP 5261614028

Kontakt ze Sklepem, jest możliwy za pośrednictwem:
a. poczty elektronicznej: recpecja [at] afrykadayspa.pl
b. telefonicznie: +48 506 561 452
c. pisemnie na adres: Instytut Kosmetyczny Afryka Day Spa, 05-092 Łomianki, Wiślana 74

I. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o produktach i usługach Sklep zamieszcza na stronie afrykadayspa.pl/sklep/. Oferta podlega bieżącej aktualizacji.
  2. Informacje o produktach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów lub usług ze Sklepem.
  3. Zawierając umowę sprzedaży ze Sklepem i akceptując postanowienia Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnienie faktur przez Sklep w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.).
  4. W przypadku jeśli zamówienie zostało opłacone przez Klienta i zostało ono anulowane w całości lub w części Sklep dokona zwrotu pieniędzy, w wysokości anulowanych produktów lub w przypadku anulowania całego zamówienia, w wysokości całego zamówienia, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale VIII. Zwrot należności Klientom
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.

II. CENY PRODUKTÓW

  1. Wszystkie ceny produktów podawane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT, nie zawierają kosztów dostawy.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami, jak również do dokonywania zmian ceny produktów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  3. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

III. FORMY PŁATNOŚCI ORAZ FORMY DOSTAWY

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty z dostawą na terytorium Polski:
    a. płatność przy odbiorze (za pobraniem lub odbiór własny) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia
    b. płatność z góry (przedpłata) w jednym z systemów płatności akceptowanych przez Sklep – realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu.
  2. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu.
  3. Lista dostępnych form płatności: przelewem online, tradycyjnym, przy odbiorze; dostawy: odbiór własny, przesyłka kurierska chyba, że Sklep postanowi inaczej w przypadku niektórych produktów.
  4. Dla wybranych produktów mogą być dostępne jedynie niektóre z form płatności lub dostawy.

IV. REKLAMACJE

  1. Sklep zobowiązany jest do wydania produktu bez wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu i skorzystania przez Konsumenta z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia produktu i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady produktu. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Konsument może żądać:
    a. naprawy produktu,
    b. wymiany produktu na wolny od wad,
    c. obniżenia ceny produktu,
    d. albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
  3. W przypadku stwierdzenia wad produktu Klient powinien opisać przyczyny reklamacji do Sklepu i odesłać produkt do Sklepu.
  4. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wadę, jeżeli Klient wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy sprzedaży ze Sklepem.

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Konsument może odstąpić od umowy składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
  4. Produkty powinny być zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z produktem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    a. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    b. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    c. w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tego samego sposobu płatności jakiego użył Konsument przy dokonywaniu zapłaty za zamówienie.
  8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie e-maila z informacjami dotyczącymi realizacji zamówień, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi wyłącznie po stronie Klienta (np. przepełniona skrzynka mailowa lub podany błędny adres).

W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Regulamin obowiązuje od dnia 1. marca 2020 r.